16 oktober 2008

Borde igentligen.

Jaha kl är23.11 och jag borde ligga i sängen,
Men som vanligt hamnar jag frammför datorn.
Men jag tycker att det är så skönt att
varva ner ett tag innan man kryper ner i snarklådan.
Och allra hellst när alla ligger och sover.
Jag vet inte hur många nätter P har sovit på Alices rum.
Hon sommnar alltid i våran säng,
och sen blir hon kvar.
Det är nog tyvärr mitt fel,
för jag tycker det är så mysigt.
Och som dom flesta vet snarkar P något fruktansvärt.
Så jag får ju sova ostört.
En lite lustig men otroligt gullig grej Alice har för sig.
Är att varje morgon så ska hon smörja in min rygg&bena.
Snacka om mysigt uppvaknande.
I morgon Fre ska Alice till tandläkaren,
Hon håller på att få nya tänder bakom dom gammla nertill.
Se jätte mysko ut.
Får höra vad domsäger om det.
Nu sak jag se om jag får platts i sängen.
Det ligger nämligen 1 barn.1 katt& 2hundar där redan.
JA JAG VET, JAG ÄR FÖR SNÄLL.
Det är det största felet med mig.
Jag är alltid för snäll, kan aldrig säga ifrån
Spelar ingen roll hur dåligt jag mår, hur trött jag än är, hur lite tid jag än har,
Så hjälper jag alltid andra.
Sätter mig själv sist.
Jo en brist till.
HAR JÄTTESVÅRT FÖR ATT BE OM HJÄLP.
NU ska jag sova på söta örat.
Tjingeling.
Moster.

Inga kommentarer: