23 november 2008

SÖNDAG.

I går(lördag) vart jag överaskad av P.
Vid tre sa han att kl halv sex skulle jag vara klar.
Vid fem kom mamma.
Sen bar det av till stan.
Först åt vi på 7 kryddor.
jätte gott och mysigt.
Att kunna sitta ner och prata bara P & jag.
Efter det blev det bio nya James Bond.
Jag tyckte att det var den sämsta Bond filmen jag sett.
Alldeles för rörig och en massa hoppande hit och dit i filmen.
Nä tacka vet jag Bond när Q var med och alla rliga special grejer.
Men det var en kanon härlig kväll.
Tack snälla mamma för att du alltid finns där för oss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken lyx! Det var ni verkligen värd!!
Kram..

Thess

Anonym sa...

Hej!!

Tack för din omtanke:-) Jo det är närvöst & spänt innan man vet att allt är ok.
Vi ska oxå till Göteborg, och jag har hört att dom är snälla & proffsiga där. Vi ska ner dit i ett senare skede & prata, tror jag.