22 januari 2009

Vänta

Var i går och hade möte med FSK.Läkaren & ABF.
Trodde att jag skulle få nått svar
om min framtid.
Kom fram till att jag ska till Gävle i Feb/Mars.
På medicinsk utredning i 4 dagar.
Så nu fortsätter jag att vänta.
Är det bara jag som håller på att bli
tokig på denna förkylning.
Jessi har varit sjuk hela veckan.
Jag och Alice håller på att åka dit igen.
Fast jag dricker massor med vatten,
Äter apelsiner. och vitaminer.
P har klagat i en vecka på huvudvärk.
JAG VILL HA SOMMAR.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa, älskar klänningar! Dessvärre måste jag ju försöka spara så mycket pengar som möjligt nu inför USA-resan, så nu blir det mest titta-men-inte-shoppa om allt går enligt planerna.. :)

Det är helt okej med mig, är ledig imorgon.. det känns skönt. Hur är det själv? Vad bra att du ska få åka och göra en ordentlig utredning.