4 februari 2009

Gammal.

Jaha då börjar man att bli gammal då.
Läste en bok för Alice i går( Stora varför boken).
Kan passa henne som är så frågvis.
I alla fall så stod det i den att man börjar bli gammal vid 40.
För då börjar kroppen att försvagas.
Shit alltså.
ÄR JAG GAMMAL NU.
SKA JAG HA PLICERADKJOL (ursäkta stavningen) OCH KNYTBLUS??
NÄ JAG VÄGRAR.

Jag tror på att man är så gammal som man känner sig.

I dag känner jag mig som en 20 åring. Sprallig, sugen på nått skoj.

Hur känner ni er?

Ha en bra dag där ute i kylan.

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hejsan!

O tack för ditt kommentar ang min enligt dagis sjuke son..! Han är nu hur pigg som helst, full rulle hela tiden o visar inga som helst tecken på grin, snor, feber eller trötthet. Det är ju bra men man undrar ju lite hur fröknarna resonerar/tänker..*suck*

Ha en bra dag!