19 april 2009

Dagen efter.

I går var vi till Övik och badade.
Jag har 3 galningar till barn:-)
Alla 3 slängde sig utför den ena efter den andra vatten rutshkana(eller hur det stavas).
Jag vart helt slut när jag skulle försöka hålla deras tempo.
Kan säga att dom längtar efter att vårat äventyrsbad ska bli klar( det i sundsvall).
Var trött på kvällen.
Har aldrig gått och lagt mig kl 23 på en Lör förut.
Men i går sov jag kl 23.
I dag blir det tvätt dag.
Och lite städ.
Annars lugnt.
Alice har ont i magen har inte ens ätit frulle.
Och det brukar vara det första hon vill ha
när hon slår upp sina blå.
Nä nu ska jag dricka en kopp kaffe och se om
kroppen får energi.

1 kommentar:

Preffen sa...

Vad skönt med en lyckad dag i badet. :-) Man blir jäkligt trött av o bada o vara aktiv en hel dag. Hoppas Aliceskrutt blir bättre i magen. Kram