28 april 2009

Ny fam medlem.

(Bilden lånad )

Det blev en Nokia 6220.

Hoppas på bättre tur med denna.

I går var jag till Birsta med mamma.

Handlade lite kläder till barna.

En examens klänning till Jessi.

Tennisskor till Matilda Och ett par jeans.

Alice fick jeans, gummistövlar.

Och till mig blev det 2 st linnen 40:- st.

I dag har det inte blivit mycke gjort.

Magkattaren har slagit till igen.

Varje vår är det lika dant (varför?).

Nu är det bara en dag kvar sen är både

Peter och barnen ledig i 4 dagar nice.

Ska då åka och slänga en massa soper

sen jag jag städade vinden på garaget.

Vart ska ni fira majbrasa.

Jag hoppas att 4H klubben ska ha brasa i år med.

Dom håller till i Ede och är super för barnen.

Inga smällare,massor med djur att kolla på.

Gott fika att köpa.

Om ni inte varit där förr.

Och om dom kör majbrasa i år med.

Så ta med barnen och kom.

Kan skriva så fort jag vet nå.

Inga kommentarer: