28 juni 2009

Sol ute sol inne.

Har varit dålig på att blogga den här veckan.
Har haft en hel del att göra.
I Måndags fick Robert och Kamilla en
liten Andrè på 3400gr 49 cm.
Miranda var hos oss på efm.
Tisdag var jag och barnen ner och kikade
på underverket såå sööt.
Onsdag var jag till syrran en sväng.
Sen badhuset och badade.
Även Torsdag tillbringade jag och barnen där.
Brände ryggen.
Fredag var vi hemma och grejade.
Tvättade och städade.
Lördag var vi på Vigge sand.
Lördag kväll var vi till
Rober och Kamilla och tjusade på bäbis.
Söndag en lugn dag på altanen i skuggan
Min rygg ömsar skinn och värker.
En fundering??
Vem ligger närmast dörren
du eller gubben.
Hos oss är det P.
Även hos dom flesta par jag känner
så ligger killen närmast dörren.
Undra varför.
Om det har med nått försvar
sen gammalt tillbaka?

Inga kommentarer: