4 juni 2009

Vad ska jag bli när jag blir stor??

I dag ska jag in till la stada för att
söka in på skola.
Ska läsa in gymnasiet så att jag
får 3 årig kompetens.
Sen ska jag väl utbilda mig till nått.
Men vad vet jag inte än.
Skulle vilja utbilda mig
så att jag kan jobba med barn
med särskilda behov.
Vi får se.
Ska även köpa vita jeans till Matilda
vill ha det på avslutningen.
Sen blir det hem och städa.
Ser för j..ligt ut här.
Är det nån fler än jag som undrar,
vart tog värmen vägen.
3+ i dag i juni.
Men vilket skämt.
Fram med långkalsongerna igen.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Vad spännande med skola. :) är det på Komvux du ska läsa eller?

Är det verkligen bara +3 grader hemma? Fyyyy! Nu vill jag ju inte åka hem nästa vecka, haha!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jadu..var tog värmen vägen?? För en vecka sedan så höll man på att kvävas men nu har ju dunjackorna åkt fram igen =0 Ja nästan iaf!

Trevlig helg! Kram