17 maj 2009

Griniga Gunilla.

I dag är jag SUPER SUR.
Retar mig på allt och alla.
Fick ett vansinnes utbrott på gubbe och barn.
Jag tycker det är orättvist att jag ska plocka efter 4st.
Och om inte hjälper till mer med plockning och uppfostran
så ska banne mig jag ha barn bidrag för han med:-(
Vet ej varför jag är less.
Understimulerad kanske, saknad av kvalitetstid?,
Less på att min nacke inte klarar av att göra nått helt klart.
Utan får avsluta efter ca15min med vad jag än gör det suger.
Pms är det inte i alla fall.
Ja,ja nu ska jag leta upp ett ensligt hörn här hemma
där jag inte störmig på nån.
Hoppas på att allt blir bättre.

1 kommentar:

Preffen sa...

Usch skitjobbigt är det med såna dagar, men mest är man less på sig själv tror jag, iallafall jag är det när jag väl sätter mig o börjar fundera.
Känns säkert mycket bättre imorrn. Kram på du!