27 maj 2009

Sommar planering.

I går kväll låg P och jag och gjorde en,
lista på vad som skulle fixas i sommar.
Shit vad mycket det vart.
1. Göra klart brokvisten,Nästan klart ska bara målas.
2.Fixa hallen,riva upp golvet,ta bort en vägg,nytt golv,panel.
3. Slipa och måla trappen.
4. Riva panel i hallen uppe,slipa golvet,måla taket, tapetsera.
Bygga en soffa, ska bli tv rum till barnen.
5. Måla ena långsidan på huset.
6. Gräva störreparkering, ta bort en blommrabbat,
7. Åka på semester v30 med barnen.
Har hyrt husvagn.
Ser ut som om vi har att göra i sommar.
Men båda jag och P älskar att snickra och greja.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej! Ja, det ska bli jätteskönt att få komma hem och vara hemma en längre tid.. :) fick veta igår att jag inte får något sommarschema på bokhandeln här nere eftersom min chef är helt kocko, så nu har jag ju inte direkt nån brådska tillbaka till Göteborg heller.. I och för sig lär jag ju bli rastlös i Viskan efter ett tag. :)

Resan var jättebra, om du orkar läsa om den så kan du gå in på den här länken, där har jag skrivit en hel del om det mesta vi gjorde i Berlin: http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=24&userId=256127&section=blog&entryId=2121097&journeyId=360027