22 december 2008

2008 Snart slut.

*Gjorde du något i år som
du aldrig gjort förr?
JA magnet röngen.
* Höll du några av dina nyårslöften?
Hadde inga.
*Blev någon av dina vänner
förälder i år?
JA Martin & Karolin.
Fick en Hennie.
*Vilket datum kommer du alltid att minnas?
17/9.När vi åkte till Tunisien.
*Vad var din största framgång 2008?
Att lära mig att njuta av livet.
Och inte planera så mycket
*Största misstaget?
Att jag sårade en vän.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuka, influensa.Uvi.
*Bästa köp?
Det kan jag inte tala om än.
Är en julklapp till barnen.
*Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp men vad är en hemlis.
*Vilken låt kommer alltid att
påminna dig om 2008?
Det är ingen låt utan ett album
med Duffy.
*Vad önskar du att du gjort mera?
Hittat på mera skoj med barnen.
*Vad önskar du att du gjort mindre?
GNÄLLT
*Hur tillbringar du julen?
Hemma med mina barn,Peters familj.
*Blev du kär i år?
Nej.
*Favorit program på tv i år?
Mannen som talar med hundar,
*Bästa boken du läst?
Camilla Läckbergs böcker.
*Största musikaliska upptäkten?
Il Divo.
*Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt tårta.
*Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Inget som jag skriver om här.
*Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Som min stil klär mig efter humör.
* Den bästa nya människan du träffat?
Sari Hokkinen. Herbalife.

2 kommentarer:

Caroline H sa...

Hej Gunilla.
Men vilken bra lista, kanske jag kopierar den om det är ok. Och tack för tipset när det gäller magsjukan. Har faktiskt hela tiden trott att Colan var det bästa! Men nu ska jag prova citronvattnet! TACK! Ha en riktigt trevlig JUL!! Önskar Carro

Anonym sa...

Hej, har tyvärr ingen heat hemma men ska klla med Anne om hon har annars ska jag beställa i mellandagarna.

God jul på de´
kram T