28 december 2008

Resume av julen

Sickly
Så här har jag känt mig hela julen.
Snorig,feber,hostig,utanröst.
Men ändå så vart det jul med ca 15 personer.
Men vi har dom mest underbara vänner och släkt
som hjälper till så allt ordnade sig.
Jul dagen var vi hos syster Maggan i Munkan.
Och åt mat och myste.
Tyvärr så orkade jag inte så länge.
Annandagen var det soffläge hela dagen.
Helt däckad, var meningen att vi skulle till min mamma,
men jag pallade inte det.
I går lör var P och Matilda& Alice och badade,
på det nyrenoverade badhuset.
Jessica & Maja var till Birsta och spanade in Kevin.
I dag har vi varit till Jocke som fyller 25år.
Var även på Birsta city en sväng.
Köpte 2par jeans och en jacka till Alice.
Matilda fick 2 tröjer.
Ja det är kort vad som har hänt här dom senaste dagarna.
Jo föresten.
Zappa schäfern vi köpte förra Lördan.
Det funkar hur bra som hellst.
Mellan henne och mina andra 2 tikar.
Det är som om hon skulle ha bott här hela livet.
Nu ska jag spela Wii med barna.
Vi hörs. Tjing Moster i Stöde.

Inga kommentarer: