16 mars 2009

Helvetes natt.

Fy för dessa helvetes nätter.
Somnade kl 4 i morse.
Varför då kan ni undra?
Jo pga min nacke som är felandes efter en olycka 04.
När jag får dessa h-nätter så känns det som om
huvudet ska sprängas det blir ett tryck i det.
Armar domnar och det krampar i nacken.
Så det slutar alltid med att jag kliver upp
och tittar på tvn.
Med en varm rispåse på nacken.
Tyvärr så har jag inte hittat nå piller som
hjälper än.
Så i dag går jag i dimmans tecken.
Blir inte mycke nytta gjort men ,men.
Have a nice day.

1 kommentar:

Preffen sa...

Usch, det lät inte kul. Hoppas du får sova bättre inatt då. Har du testat valium :-)?
Säljer du partylight eller är det nån i närheten. Är ju så svårt när man inte får dofta, tycker du kan ordna ett ljusparty så man får komma o sniffa.
Bamsekramen...