15 mars 2009

SOL, SOL,SOL

Jaha då var helgen över men man ska väl Preffen & Gus
och såg på Lets dance.
Äntligen åkte tanten ut.
Lördag var det angling i Munkan.
Fick ingen fisk men vilket underbart väder.
Kom hem vid halv två.
Då slog städ djävulen till.
Städade bilen och det behövdes kan jag säga.
Gisses van hundhår det var bak i kombin.
Sen in och la mig i ett bad medans P och barnen
lagade Tacos.
Kollade på Timrå matchen( inga kommentarer)
Sen vart det Melodifestivalen.
Ja vad säger man.
VAD FAN HÄNDE.
Det var ju Måns som skulle vinna (tyckte jag)
I dag Söndag.
En lång sparktur på ca 8km.
Tog jag,Peter Zappa & Molly(underbart)
Sen tvättade jag bilen.
P & Alice var på cirkus på Stödehuset.
Efter tvättningen satte jag mig ute med näsan mot solen (älskar solen).
Robert och Kamilla& Miranda var hit en sväng.
Innan Robert stack till Norge och jobba igen.
Nu så ska jag packa dagis väska.
Stoppa barn i badet.
Och invänta Wipeout på kanal 5.
Hoppas man får lika goda skratt i kväll.

Inga kommentarer: