24 mars 2009

Sammanfattning söndag-Tis

Söndag var jag P& Alice på badhuset.
Jag passade på att sola(skönt).
Matilda var hos en kompis.
Jessica hade en kompis hos sig.
Måndag
Städade inför ljusparty.
Bakade äppelpaj.
Promenad med Doggarna.
KL 18 kom Lena som skulle ha
ljus presentationen.
Kl 19 hade alla gäster kommit.
Det vart en hel del sniffande på ljus dofter
Somnade kl 23.
Tisdag.
Zappa och jag tog en lååång prom.
Blev 8 km.
Det var skönt förutom att det blåste fan.
Åt lunch med min gubbe.
Sen åkte jag och hämtade Alice.
Vi for till Fränsta.
Uträttade en del ärenden
och hämtade Miranda på dagis år Kamilla.
Hon har halkat och gjort illa ryggen.
Miranda sken upp som en sol när hon såg mig.
Var en kopp kaffe och lite kärring snack
innan vi for hem.
I dag blev det våfflor till middag.
Kvällen ägnades åt läxläsning med Jessi.

Inga kommentarer: