29 mars 2009

Hemma igen.

Jaha då var man hemma igen.
Efter en snabbvisit i storstaden 08.
Jisses vad mycket det var att kolla in
på trädgårdsmässan.
Fick massor av inspiration att fixa i trädgården hemma.
Vi hade det mysig förutom vädret (snöstorm).
Kom hem igen i går efm.
I dag har jag packat om.
För kl 7.30 i morgon bitti.
Kommer en taxi och hämtar mig.
Ska till Gävle i 4 dagar.
Alldeles själv (hatar att vara ensam)
Får se hur det går.
Och hur det kommer att funka hemma.
Så skriv nått uppmuntrande och peppa mig.
(Kan behövas)
Nu ska jag äta lunch (kalopps)
Höres.

1 kommentar:

lisette sa...

hallå där :) ta en titt i min outlet, har just nu 15 plagg/skor/accesoarer kvar ;) kanske finns det något för din smak och i din storlek :)

Http://lisettee.blogg.se/outlet --> de är direkt adressen till outleten !!

Kram!